Den bedste og billigste børneferie.
Altid inkl. billetter til LEGOLAND

FAQ


  1. Hvad er B&B Offer?
  2. Hvordan får jeg mine LEGOLAND billetter?
  3. Hordan får jeg mine Givskud Zoo billetter?
  4. Kan jeg bruge mine billetter før jeg tjekker ind?
  5. Har I pakker med Lalandia billetter?
  6. Kan jeg få refunderet ikke benyttede LEGOLAND eller Givskud Zoo billetter?
  7. Kan jeg bruge mine fribilletter i forbindelse med booking igennem jer?
  8. Hvorfor kan jeg ikke bestille ophold uden billetter?
  9. Hvilke omkostninger er der ved afbestilling/ændring af min booking?
  10. Hvilke overnatningsmuligheder kan bookes via LEGOLAND Holidays?
  11. Hvordan foregår betaling af vores ophold?
  12. Hvad gør jeg ved sen ankomst?
  13. Vi rejser flere familier sammen og ønsker værelse ved siden af hinanden, er det muligt?
  14. Skal børn under 2 år registreres på bookingen?
  15. Hvordan er LEGOLAND parkens åbningstider?
  16. Hvor kan jeg parkere og hvad koster det?
  17. Kan jeg bruge udenlandsk valuta i LEGOLAND?
  18. Kan jeg låne en kørestol eller klapvogn i LEGOLAND?
  19. Hund i LEGOLAND?
  20. Jeg har ledsagerkort, kan jeg stadig booke hos jer og få rabat?
  21. Dine data


  1. Hvad er B&B Offer?

    Vi har dagligt et bestemt antal værelser på udvalgte hoteller som tilbydes til spot pris.
    Når disse værelser er væk gælder listeprisen igen. Så her gælder ”først til mølle” princippet.
    Tilbuddet gælder for maks. 2 voksne og 2 børn op til 12 år.

  2. Hvordan får jeg mine LEGOLAND billetter?

    Når du booker igennem vores hjemmeside, LEGOLAND Holidays, modtager du straks efter gennemført booking en registreringsmail. Så snart jeres booking bliver godkendt, modtager I automatisk en mail med booking bekræftelsen og en mail med de i pakken inkluderede billetter til LEGOLAND parken. I kan enten printe billetterne, eller som beskrevet i mailen, downloade billetterne til jeres smartphone. Modtager I ikke en foreløbig bekræftelse på, at bookingen er gennemført inden for 24 timer, så kan der være fejl i den oplyste mail adresse. I bedes da kontakte os på mail eller telefon, så fejlen bliver rettet og registreringsmailen/booking bekræftelsen gensendt.
  3. Hvordan får jeg mine Givskud Zoo billetter?

    Har I forbindelse med jeres booking tilkøbt Givskud Zoo billetter bedes I afhente disse på jeres overnatningssted. Vi har desværre ikke mulighed for at sende Givskud Zoo billetterne på forhånd.
  4. Kan jeg bruge mine billetter før jeg tjekker ind?

    Ja, det kan I. Så snart jeres booking er blevet godkendt og I har fået den endelige booking- bekræftelse modtager I en mail med jeres billetter til LEGOLAND. På ankomstdagen kan I gå i parken fra kl. 10:00. Jeres værelse/hytte overtager I dog først om eftermiddagen ved 15 tiden.
  5. Har I pakker med Lalandia billetter?

    Booker man overnatning på Lalandia via LEGOLAND Holidays, har man fri adgang til Lalandias vandland Aquadome og Monky Tonky Land alle dage.
    Derudover inkluderer pakken LEGOLAND entrébilletter (se pakkebeskrivelsen) for alle personer (over 2 år) på bookingen. Bor I uden for Lalandia, skal adgang til Lalandia købes ved indgangen til Lalandia.
  6. Kan jeg få refunderet ikke benyttede LEGOLAND eller Givskud Zoo billetter?

    Vi beklager men ikke benyttede billetter kan desværre ikke refunderes.
  7. Kan jeg bruge mine fribilletter i forbindelse med booking igennem jer?

    I kan desværre ikke bruge jeres fribilletter ved booking igennem os, LEGOLAND Holidays. Vi tilbyder kun pakker som inkluderer billetter til alle personer over 2 år. Det er desværre ikke muligt at trække enkelte billetter ud af pakken.
  8. Hvorfor kan jeg ikke bestille ophold uden billetter?

    Ved booking på vores hjemmeside er der ved alle overnatningssteder og til alle medrejsende fra 2 år, inkluderet LEGOLAND billetter.
    Vi sælger kun ophold inkl. billetter. Ønsker du at booke ophold uden billetter, bedes du venligst kontakte overnatningsstedet direkte.
  9. Hvilke omkostninger er der ved afbestilling/ændring af min booking?

    Du kan afbestille dit ophold, såfremt der kommer noget på tværs. Ved feriecentre, vandrehjem og campinghytter er der indgået en lejekontrakt, hvori du kan læse afbestillingsbetingelserne. På hoteller og kroer kan du afbestille indtil 48 timer før ankomst, mod et gebyr på DKK 250,-. Afbestiller du senere end 48 timer før ankomst kan hotellet opkræve for første nat, dog minimum Kr. 250,-. Afbestilling skal foretages til LEGOLAND Holidays på tlf. +45 8724 1272 eller mail info@legoland-holidays.dk
    OBS!!!
    Ophold på Hotel LEGOLAND, LEGOLAND Castle Hotel og LEGOLAND Holiday Village KAN afbestilles, men er IKKE refunderbar hvis ikke man har tilkøbt en sygdomsafbestillingsforsikring i forbindelse med bookingen.
  10. Hvilke overnatningsmuligheder kan bookes via LEGOLAND Holidays?

    LEGOLAND Holidays tilbyder 4 overnatningstyper:
    • Hoteller og kroer
    • Vandrerhjem
    • Campinghytter
    • Feriecentre
  11. Hvordan foregår betaling af vores ophold?

    Ved bestilling af campinghytter, vandrehjem/ferielejligheder modtager du som hovedregel en lejekontrakt direkte fra overnatningsstedet. Denne vil have indbetalings informationer vedhæftet. Ved overnatning på hotel eller kro betales først ved ankomst til eller afrejse fra stedet. Reservation på hotel, kro og vandrehjem bekræftes af dig med dit kreditkort. Dine kreditoplysninger bruges kun som garanti for reservationen. Bookingformularen sendes krypteret over en sikker SSL linje. Der er altså ingen risiko for, at uvedkommende kan se dine indtastninger.

    OBS!!! Ved booking på Hotel LEGOLAND, LEGOLAND Castle Hotel og LEGOLAND Holiday Village skal der dog betales forud. Her trækkes beløbet på det oplyste kreditkort kort efter gennemført booking, beløbet er ikke refunderbart. Vi anbefaler at I tilkøber afbestillingsforsikringen (gælder kun ved sygdom) i booking formularen.
  12. Hvad gør jeg ved sen ankomst?

    Hoteller, kroer og vandrehjem reserverer jeres værelse indtil klokken 18, med mindre andet er aftalt. Herefter er overnatningsstedet berettiget til at udleje værelset til anden side. Ankommer I senere end klokken 18, er det derfor meget vigtigt, at overnatningsstedet får besked herom, da I ellers risikerer, at jeres værelse ikke længere er til rådighed.
  13. Vi rejser flere familier sammen og ønsker værelse ved siden af hinanden, er det muligt?

    Er I flere familier som rejser sammen, så noter under bemærkninger hvem I rejser sammen med og at I ønsker værelser/hytter så tæt på hinanden som muligt. Eller lav alle bookinger i et navn, så ved overnatningsstedet, at der er flere som rejser sammen og gør deres bedste for at placere dem tæt. Der gives dog ingen garanti.
  14. Skal børn under 2 år registreres på bookingen?

    Alle personer uanset alder skal registreres på bookingen, da nogle overnatningssteder ikke tillader overbelægning.

    På de hoteller som tillader ekstra personer i form af 1 barn under 2 år, overnatter barnet da gratis
    i de voksnes seng, med mindre andet fremgår af beskrivelsen. Det er oftest muligt at få en barneseng
    mod et mindre tillæg. Forplejning til børn under 2 år er ikke inkluderet i prisen, men skal afregnes
    direkte med overnatningsstedet.
  15. Hvordan er LEGOLAND parkens åbningstider?

    http://www.legoland.dk/Planlag-dit-besog/abningstider/

  16. Hvor kan jeg parkere og hvad koster det?

    http://www.legoland.dk/Planlag-dit-besog/Parkering/Parkeringsbilletter/
  17. Kan jeg bruge udenlandsk valuta i LEGOLAND?

    I kan betale med følgende valutaer i LEGOLAND: DKK, EURO. Ved kontant betaling med udenlandsk valuta giver vi retur i danske kroner. Vi modtager ikke udenlandsk valuta i mønter.
    I kan veksle alle gængse valutaer hos Danske Bank, som I finder i Informationen ved indgangen.
  18. Kan jeg låne en kørestol eller klapvogn i LEGOLAND?

    Du kan låne en kørestol ved at henvende dig til en af LEGOLAND´s kontrollører ved indgangen, eller i receptionen. Du kan også booke en kørestol i op til 1 måned forud for dit besøg. Du sender os da en mail med dit bookingnummer, så sørger vi for at bestille en kørestol. Send mailen til info@legoland-holidays.dk

    OBS: Der er et begrænset antal kørestole i LEGOLAND.
    I er meget velkomne til at medbringe egen klapvogn, men I kan også leje en i LEGOLAND. Klapvognsudlejning finder I ved indgangen (begrænset antal). Prisen er 150 kr. for 1 dags leje inklusive depositum på 100 kr., som refunderes når I returnerer klapvognen. Vi beder jer returnere klapvognen, inden I forlader LEGOLAND.
    Vi gør opmærksom på, at I ikke har mulighed for at leje trækvogne I LEGOLAND, men I er velkomne til at medbringe jeres egen. Vi forbeholder os ret til pris-/kursændringer.
  19. Hund i LEGOLAND?

    Jeres hund er velkommen i LEGOLAND, men af hensyn til vores øvrige gæster, beder vi jer holde rent efter den. I kan få gratis hundeposer ved indgangen hos vores kontrollører.
    Vi beder jer altid have jeres hund under opsyn og i snor (snor eller fast line - ikke flexline).
    Jeres hund er velkommen i alle vores udendørsområder ved vores restauranter i LEGOLAND, men af hygiejnemæssige årsager må I ikke tage jeres hund med ind i vores restauranter eller tilhørende indendørs siddeområder. Servicehunde er dog undtaget.
    Hunde må ikke medtages i de kørende forlystelser og må ikke efterlades alene.
    I LEGOLAND ved toiletbygninger og ved drikkefontænen mellem LEGO® Shoppen og Kids Wear finder I vandskåle med friskt vand til jeres hund.
  20. Jeg har ledsagerkort, kan jeg stadig booke hos jer og få rabat?

    Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde rabatter i forhold til ledsager. Her bedes I booke direkte på det sted I ønsker at overnatte. Ved besøg uden overnatning, bedes I kontakte LEGOLAND direkte ang. ledsager adgang, det gør I på følgende telefonnummer +45 7533 1244, eller på mail til info@legoland.dk
  21. Dine data

    Dine oplysninger vil blive opbevaret hos LEGOLANDholidays til brug ved behandlingen af din booking samt ved udarbejdelse af statistik m.v. Herudover vil de indtastede data blive videregivet til den pågældende udbyder. LEGOLANDholidays videregiver ikke de oplysninger, du har indtastet til andre end den pågældende udbyder.

    Kreditkortinformationer gives ikke videre til overnatningsstedet. Det vil kun ske, såfremt der er opstået en situation, hvor de får behov for at trække et beløb fra kortet (f.eks. ved udeblivelse uden forudgående annullering).

Brug for hjælp?

Vi sidder klar ved telefonen
Telefon: +45 8724 1272
Mail:
Vi besvarer mails indenfor 24 timer, også i weekenden og på helligdage.